Hoe vaak krijg ik e-mails over werkzaamheden?
Veelgestelde vraag
Je hebt je opgegeven voor onze e-mailservice Spoorwerk in mijn buurt. Het aantal e-mails dat je krijgt hangt af van het aantal werkzaamheden in je omgeving.
Je ontvangt standaard 14 dagen voorafgaand aan de werkzaamheden een e-mail. Hierin staan de werkzaamheden van de veertien dagen die volgen. Bij spoedwerkzaamheden waarbij we veel hinder verwachten ontvang je zo snel mogelijk een e-mail.
Je kunt de frequentie niet zelf bepalen. Wel kun je de mailservice tijdelijk stopzetten via https://mijnprorail.prorail.nl.
Of zocht je een naar een antwoord op deze vraag?
- Regelt ProRail vervangend vervoer bij werkzaamheden?
- Waarom informeert ProRail via een e-mail en niet meer via een papieren brief?
- Ontvang ik ook nog informatie per post wanneer ik mij inschrijf voor de ProRail emailservice?
- Waarom moet ik mijn adres invullen voor de e-mailservice Spoorwerk in mijn buurt?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen voor mijn inschrijving spoorwerk in mijn buurt.
- De Spoorwerkcheck herkent mijn postcode niet. Hoe kan dit?
- Waarom krijg ik geen informatie over werkzaamheden aan het spoor?
- Hoe ver woon ik van het spoor?
- Kan ik een e-mail krijgen wanneer er werkzaamheden zijn?
- Ik wil weten of er in mijn buurt aan het spoor wordt gewerkt. Ik heb geen computer of mobiele telefoon.
- Hoe beperkt ProRail hinder door werkzaamheden?
- Ik heb een vraag over vervangend vervoer. Waar kan ik terecht?