Hoe kunnen mijn gegevens al bekend zijn bij ProRail?
Veelgestelde vraag
Je wilt je inschrijven voor onze e-mailservice en krijgt daarbij een melding dat jouw gegevens bij ons bekend zijn. Je weet hier niets van.
In een dergelijk geval heb je in het verleden al een keer contact gehad met ProRail. Mogelijk heb je ons een vraag gesteld of heb je je aangemeld voor een van onze nieuwsbrieven. Hierdoor staan je gegevens in ons systeem.
Je kunt via https://mijnprorail.prorail.nl altijd zelf je gegevens aanpassen of je registratie verwijderen.
Of zocht je een naar een antwoord op deze vraag?
- Regelt ProRail vervangend vervoer bij werkzaamheden?
- Waarom informeert ProRail via een e-mail en niet meer via een papieren brief?
- Ontvang ik ook nog informatie per post wanneer ik mij inschrijf voor de ProRail emailservice?
- Waarom moet ik mijn adres invullen voor de e-mailservice Spoorwerk in mijn buurt?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen voor mijn inschrijving spoorwerk in mijn buurt.
- De Spoorwerkcheck herkent mijn postcode niet. Hoe kan dit?
- Hoe vaak krijg ik e-mails over werkzaamheden?
- Waarom krijg ik geen informatie over werkzaamheden aan het spoor?
- Hoe ver woon ik van het spoor?
- Kan ik een e-mail krijgen wanneer er werkzaamheden zijn?
- Ik wil weten of er in mijn buurt aan het spoor wordt gewerkt. Ik heb geen computer of mobiele telefoon.
- Hoe beperkt ProRail hinder door werkzaamheden?