Twitteractie: 25.000 spoorfans

Nieuws

5 april 2016

Ons aantal Twitter volgers is bijna de 25.000 gepasseerd. Voor ons een mijlpaal waar wij best trots op zijn. Social media kennen binnen ProRail namelijk een belangrijke plek.

Vraag maar raak

Vooral via Twitter weet men ons goed te vinden met vragen, meldingen, klachten en complimenten. Je kunt ProRail naast Twitter, ook vinden op Instagram en Facebook. Via deze kanalen staat ons webcareteam van 14 personen op werkdagen tussen 9.00 – 17.00 uur voor je klaar. Buiten kantoortijden kun je ook oldskool bellen op ons gratis nummer (0800-7767245, 24/7 bereikbaar). 

#Spoorvraag

Wat ProRail precies doet, vertellen wij en laten wij jullie graag zien via onze kanalen. Maar het liefst vertellen we je natuurlijk iets wat jij graag wilt weten. Heb jij een vraag aan ProRail? Of is er iets waarvan jij altijd al wilde weten hoe het zat? Laat het ons weten met #spoorvraag. Sommige van de veelgestelde vragen hebben wij al beantwoord in een video. Bekijk de filmpjes op ons YouTube-kanaal. Van de nieuwe ingestuurde spoorvragen maken wij ook een nieuwe webvideo.

Wij kijken uit naar de inzendingen, stel ze gauw via Twitter, Facebook of Instagram. Vergeet niet de hashtag #spoorvraag erbij te zetten. Onder alle inzendingen verloten wij ook nog tien feestelijke chocolade sporen. Meedoen kan tot en met 25 april. 

 

Spoorwerkcheck

Woon of werk je binnen 300 meter van het spoor? Maak dan gebruik van onze spoorwerkcheck. Je ziet direct welke werkzaamheden in jouw buurt gepland staan.

Dit veld is verplicht en accepteert alleen cijfers en letters en geen spatie

Dit veld is verplicht en accepteert alleen cijfers