Wat merken reizigers van werkzaamheden op stations?
Veelgestelde vraag
We doen er alles aan om hinder voor reizigers tijdens verbouwingen op een station te beperken. Bijvoorbeeld door in het weekend of ‘s nachts te werken. Of door werkzaamheden op te sparen en in één grote onderhoudsbeurt uit te voeren.
Toch kan het gebeuren dat je te maken krijgt met een omleiding, of moet opstappen op een ander perron. Als dat zo is, geven we dat ruim van tevoren ter plekke aan.
Of zocht je een naar een antwoord op deze vraag?
- Is het talud momenteel veilig om overheen te lopen?
- Mogen we meepraten over de oplossing?
- Blijft het talud bestaan?
- Welke werkzaamheden gaan er de komende tijd plaatsvinden?
- Hoe kan het dat het talud verzakt is?
- Er zijn ook hekken bevestigd aan trapleuningen. Kan dat niet anders?
- Waarom stonden er hekken op het talud?
- Ik heb een vraag over het talud. Bij wie kan ik terecht?
- Welk alternatief bieden jullie als een roltrap defect is?
- Waarom is soms niet goed zichtbaar of en waarom een roltrap stilstaat?
- Wie is verantwoordelijk voor de roltrappen op stations?
- Wat doet ProRail om roltrappen sneller te repareren?