Wat doet ProRail met meldingen en klachten over geluidsoverlast?
Veelgestelde vraag
Meldingen en klachten nemen we heel serieus. Iedere melder krijgt persoonlijk antwoord.
Daarnaast analyseren we alle meldingen over geluidsoverlast. Zo krijgen we een goed beeld van wat er aan de hand is. Als de wettelijke geluidsnormen worden overschreden, nemen we maatregelen. Ervaar je geluidsoverlast door het spoor? Neem dan contact met ons op.
Of zocht je een naar een antwoord op deze vraag?
- Wat is dat piepende geluid als er een trein door een bocht rijdt?
- Welke stappen zet ProRail om het MJPG in mijn gemeente uit te voeren?
- Wat is er sinds de start van het MJPG (in 2012) gebeurd?
- Wat is de planning voor de aanbesteding van raildempers voor het MJPG?
- Wat is de planning voor gevelisolatie van het MJPG?
- Wat is de planning voor de geluidsschermen van het MJPG?
- Wat is de planning van de bouwwerkzaamheden voor het MJPG?
- Wanneer is het proces met de saneringsplannen voor het MJPG afgerond?
- Welke maatregelen neemt ProRail tegen geluidsoverlast van treinen?
- Hebben testritten op de HSL invloed op het plaatsen van geluidsschermen?
- Waarom wacht NS niet met testen totdat er geluidsschermen zijn geplaatst?
- Kunnen testritten op de HSL gecombineerd worden met onderhoudswerk?