Kan ik een e-mail krijgen wanneer er werkzaamheden zijn?
Veelgestelde vraag
Ja dat kan. Je kunt je aanmelden voor onze e-mailservice als je maximaal driehonderd meter van het spoor woont of werkt.
We vertellen je hier hoe je de afstand tot het spoor kunt meten. Woon je verder weg van het spoor? Dan sturen we geen e-mails. Maar je kunt jouw postcode en huisnummer zelf invullen in de zogenaamde Spoorwerkcheck.
Wanneer je een beetje uitzoomt op de kaart, zie je of er bij jou in de buurt aan het spoor gewerkt wordt. Alles over Spoorwerk in jouw buurt, onze e-mailservice, en de Spoorwerkcheck lees je op onze site.
Of zocht je een naar een antwoord op deze vraag?
- Regelt ProRail vervangend vervoer bij werkzaamheden?
- Waarom informeert ProRail via een e-mail en niet meer via een papieren brief?
- Ontvang ik ook nog informatie per post wanneer ik mij inschrijf voor de ProRail emailservice?
- Waarom moet ik mijn adres invullen voor de e-mailservice Spoorwerk in mijn buurt?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen voor mijn inschrijving spoorwerk in mijn buurt.
- De Spoorwerkcheck herkent mijn postcode niet. Hoe kan dit?
- Hoe vaak krijg ik e-mails over werkzaamheden?
- Waarom krijg ik geen informatie over werkzaamheden aan het spoor?
- Hoe ver woon ik van het spoor?
- Ik wil weten of er in mijn buurt aan het spoor wordt gewerkt. Ik heb geen computer of mobiele telefoon.
- Hoe beperkt ProRail hinder door werkzaamheden?
- Ik heb een vraag over vervangend vervoer. Waar kan ik terecht?