Ik wil weten of er in mijn buurt aan het spoor wordt gewerkt. Ik heb geen computer of mobiele telefoon.
Veelgestelde vraag
ProRail houdt omwonenden sinds 2019 via e-mail of website op de hoogte van werkzaamheden aan het spoor. Wanneer je geen computer, tablet of smartphone hebt, zijn er verschillende mogelijkheden.
- Je kunt iemand met een computer, tablet of smartphone vragen om je adresgegevens op te geven via https://mijnprorail.prorail.nl. Deze persoon ontvangt een melding wanneer er bij jou in de buurt aan het spoor gewerkt wordt. Hij/zij kan je vervolgens informeren.
- Je kunt je aanmelden voor een papieren brief. Deze brief wordt maximaal één keer per maand verstuurd. Hierin staan maximaal vijf werkzaamheden waarvan we de meeste hinder verwachten. Hoe meld je je aan? Neem contact op met onze afdeling Publiekscontacten.
Of zocht je een naar een antwoord op deze vraag?
- Regelt ProRail vervangend vervoer bij werkzaamheden?
- Waarom informeert ProRail via een e-mail en niet meer via een papieren brief?
- Ontvang ik ook nog informatie per post wanneer ik mij inschrijf voor de ProRail emailservice?
- Waarom moet ik mijn adres invullen voor de e-mailservice Spoorwerk in mijn buurt?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen voor mijn inschrijving spoorwerk in mijn buurt.
- De Spoorwerkcheck herkent mijn postcode niet. Hoe kan dit?
- Hoe vaak krijg ik e-mails over werkzaamheden?
- Waarom krijg ik geen informatie over werkzaamheden aan het spoor?
- Hoe ver woon ik van het spoor?
- Kan ik een e-mail krijgen wanneer er werkzaamheden zijn?
- Hoe beperkt ProRail hinder door werkzaamheden?
- Ik heb een vraag over vervangend vervoer. Waar kan ik terecht?