Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen voor mijn inschrijving spoorwerk in mijn buurt.
Veelgestelde vraag
Ik krijg geen bevestigingsmail van mijn aanmelding voor de e-mailservice voor Spoorwerk in mijn buurt.
Controleer eerst je spam-folder. Het kan zijn dat de bevestigingsmail hierin terecht is gekomen.
Het is ook mogelijk dat je e-mailadres niet goed hebt ingevuld. Staat je inschrijving nog open, controleer dan je e-mailadres en pas deze aan. Heb je je inschrijving al afgesloten? Maak dan opnieuw een account aan met het juiste e-mailadres. Als je e-mailadres niet binnen 48 uur bevestigd wordt, vervalt je aanvraag automatisch. Je e-mailadres verdwijnt dan uit ons systeem.
Kom je er echt niet uit, neem dan contact met ons op.
Of zocht je een naar een antwoord op deze vraag?
- Regelt ProRail vervangend vervoer bij werkzaamheden?
- Waarom informeert ProRail via een e-mail en niet meer via een papieren brief?
- Ontvang ik ook nog informatie per post wanneer ik mij inschrijf voor de ProRail emailservice?
- Waarom moet ik mijn adres invullen voor de e-mailservice Spoorwerk in mijn buurt?
- De Spoorwerkcheck herkent mijn postcode niet. Hoe kan dit?
- Hoe vaak krijg ik e-mails over werkzaamheden?
- Waarom krijg ik geen informatie over werkzaamheden aan het spoor?
- Hoe ver woon ik van het spoor?
- Kan ik een e-mail krijgen wanneer er werkzaamheden zijn?
- Ik wil weten of er in mijn buurt aan het spoor wordt gewerkt. Ik heb geen computer of mobiele telefoon.
- Hoe beperkt ProRail hinder door werkzaamheden?
- Ik heb een vraag over vervangend vervoer. Waar kan ik terecht?