Waarom krijg ik geen informatie over werkzaamheden aan het spoor?
Veelgestelde vraag
Sinds 2019 informeren we omwonenden van het spoor zo veel mogelijk op een digitale manier. Er wordt nu gewerkt. Jij krijgt geen e-mails van ons, maar je buren wel. Hoe kan dit?
Dit kan verschillende redenen hebben:
- Je hebt je nog niet ingeschreven voor onze e-mailservice. Dit moet je eenmalig doen.
- Je woont net iets verder dan 300 meter van de plek waar de aannemer aan het werk is. We versturen in een dergelijk geval geen e-mail.
- Wanneer de aannemer op het laatste moment de werkzaamheden intekent, krijg je hier alleen een e-mail van als we hier veel hinder van verwachten. In deze gevallen zijn de werkzaamheden wel te zien op de kaart. Je komt hier eenvoudig door op onze Spoorwerkcheck je postcode en huisnummer in te vullen. In deze gevallen sturen we je geen e-mail. Dit doen we om te voorkomen dat we je overspoelen met mails.
- De aannemer is vergeten de werkzaamheden in te tekenen. In dit geval zijn de werkzaamheden niet zichtbaar. We verzoeken je dit aan ons door te geven via 0800-7767245 of via ons contactformulier.
- We hebben problemen op ict-gebied. We lossen deze altijd zo snel mogelijk op. Wanneer je geen verbinding kunt krijgen met onze website geef dit dan door via 0800-7767245 of via ons contactformulier.
Of zocht je een naar een antwoord op deze vraag?
- Regelt ProRail vervangend vervoer bij werkzaamheden?
- Waarom informeert ProRail via een e-mail en niet meer via een papieren brief?
- Ontvang ik ook nog informatie per post wanneer ik mij inschrijf voor de ProRail emailservice?
- Waarom moet ik mijn adres invullen voor de e-mailservice Spoorwerk in mijn buurt?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen voor mijn inschrijving spoorwerk in mijn buurt.
- De Spoorwerkcheck herkent mijn postcode niet. Hoe kan dit?
- Hoe vaak krijg ik e-mails over werkzaamheden?
- Hoe ver woon ik van het spoor?
- Kan ik een e-mail krijgen wanneer er werkzaamheden zijn?
- Ik wil weten of er in mijn buurt aan het spoor wordt gewerkt. Ik heb geen computer of mobiele telefoon.
- Hoe beperkt ProRail hinder door werkzaamheden?
- Ik heb een vraag over vervangend vervoer. Waar kan ik terecht?