De Spoorwerkcheck herkent mijn postcode niet. Hoe kan dit?
Veelgestelde vraag
Wanneer ik mijn postcode en huisnummer op de juiste manier heb ingevoerd in de Spoorwerkcheck, wordt mijn adres toch niet getoond. Hoe kan dit?
Dit komt waarschijnlijk omdat je adres (nog) niet bekend is in het zogenaamde BAG-register (Basisregistratie Adressen en Gebouwen). Dit geldt met name voor nieuwbouwprojecten. Je gemeente houdt dit register bij.
Als het lang duurt voordat je postcode en huisnummer opgenomen, neem dan contact op met je gemeente. Tot je adres in het BAG-register is opgenomen, kun je een postcode en huisnummer zo dicht mogelijk bij jou in de buurt invoeren.
Of zocht je een naar een antwoord op deze vraag?
- Regelt ProRail vervangend vervoer bij werkzaamheden?
- Waarom informeert ProRail via een e-mail en niet meer via een papieren brief?
- Ontvang ik ook nog informatie per post wanneer ik mij inschrijf voor de ProRail emailservice?
- Waarom moet ik mijn adres invullen voor de e-mailservice Spoorwerk in mijn buurt?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen voor mijn inschrijving spoorwerk in mijn buurt.
- Hoe vaak krijg ik e-mails over werkzaamheden?
- Waarom krijg ik geen informatie over werkzaamheden aan het spoor?
- Hoe ver woon ik van het spoor?
- Kan ik een e-mail krijgen wanneer er werkzaamheden zijn?
- Ik wil weten of er in mijn buurt aan het spoor wordt gewerkt. Ik heb geen computer of mobiele telefoon.
- Hoe beperkt ProRail hinder door werkzaamheden?
- Ik heb een vraag over vervangend vervoer. Waar kan ik terecht?