Waarom informeert ProRail via een e-mail en niet meer via een papieren brief?
Veelgestelde vraag
We kunnen je op deze manier veel sneller en beter van informatie voorzien.
Tot op het allerlaatste moment kan een aannemer werkzaamheden aan het spoor invoeren in het computersysteem. Wanneer hiervan veel hinder verwacht wordt, ontvang je hierover direct bericht in je mailbox.
Ook kunnen we je eenvoudig nadere informatie over de werkzaamheden geven. Denk aan foto’s, video's of een link naar een website van het project. Bovendien is het sturen van een e-mail veel duurzamer dan het sturen van een brief.
Of zocht je een naar een antwoord op deze vraag?
- Regelt ProRail vervangend vervoer bij werkzaamheden?
- Ontvang ik ook nog informatie per post wanneer ik mij inschrijf voor de ProRail emailservice?
- Waarom moet ik mijn adres invullen voor de e-mailservice Spoorwerk in mijn buurt?
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen voor mijn inschrijving spoorwerk in mijn buurt.
- De Spoorwerkcheck herkent mijn postcode niet. Hoe kan dit?
- Hoe vaak krijg ik e-mails over werkzaamheden?
- Waarom krijg ik geen informatie over werkzaamheden aan het spoor?
- Hoe ver woon ik van het spoor?
- Kan ik een e-mail krijgen wanneer er werkzaamheden zijn?
- Ik wil weten of er in mijn buurt aan het spoor wordt gewerkt. Ik heb geen computer of mobiele telefoon.
- Hoe beperkt ProRail hinder door werkzaamheden?
- Ik heb een vraag over vervangend vervoer. Waar kan ik terecht?